Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

PR pro Vinařský fond dál dělá Omnimedia

Agentura začíná spolupracovat přímo s fondem, tentokrát už bez Comtechu.

Víno. Foto: Profimedia.cz

Víno. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Rada Vinařského fondu ČR schválila na svém prvním letošním zasedání 28. ledna smlouvu s agenturou Omnimedia o zajištění PR služeb pro Vinařský fond na rok 2016.

Omnimedia pracovala pro Vinařský fond už dříve, ale od letošního roku jde poprvé o přímou spolupráci. Dosud totiž tato agentura spolupracovala na propagačních aktivitách Vinařského fondu s komunikační agenturou Comtech, která se starala o strategicko-kreativní práci. Ta se však loni na podzim další spolupráce s fondem vzdala, protože se chce víc věnovat komerčním klientům z oblasti vinařství. Lze tak očekávat, že Omnimedia bude nově vedle PR částečně dočasně zajišťovat i kreativní tvorbu. Tendr na nového strategicko-kreativního partnera Vinařského fondu pro období dalších tří let zatím stále ještě probíhá.

Většinovým vlastníkem agentury Omnimedia je Pavel Zábrodský s 57,6% podílem, dalšími spoluvlastníky jsou Jana Vrbová a Daniel Kříž. Jednateli firmy jsou Pavel Zábrodský a Miloslav Vrba

Vinařský fond je zákonem zřízená organizace, jejímž úkolem je výhradně podpora marketingu vína a rozvoje vinařské turistiky a informování veřejnosti o vinohradnictví a vinařství. Organizace je financována z povinných příspěvků výrobců a pěstitelů vína a ze státního rozpočtu.