V pražském hotelu Grand Majestic Plaza dnes probíhá setkání nad omnichannelem. Sledujeme na místě, odpoledne moderujeme panel se zástupci Alzy, Hornbachu, Unileveru, Vivantisu, Košíku, Yeme a Brandbank. Průběžně můžete číst přes #retailindetailcz.

PR pro Vinařský fond dál dělá Omnimedia

Agentura začíná spolupracovat přímo s fondem, tentokrát už bez Comtechu.

Víno. Foto: Profimedia.cz

Víno. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Rada Vinařského fondu ČR schválila na svém prvním letošním zasedání 28. ledna smlouvu s agenturou Omnimedia o zajištění PR služeb pro Vinařský fond na rok 2016.

Omnimedia pracovala pro Vinařský fond už dříve, ale od letošního roku jde poprvé o přímou spolupráci. Dosud totiž tato agentura spolupracovala na propagačních aktivitách Vinařského fondu s komunikační agenturou Comtech, která se starala o strategicko-kreativní práci. Ta se však loni na podzim další spolupráce s fondem vzdala, protože se chce víc věnovat komerčním klientům z oblasti vinařství. Lze tak očekávat, že Omnimedia bude nově vedle PR částečně dočasně zajišťovat i kreativní tvorbu. Tendr na nového strategicko-kreativního partnera Vinařského fondu pro období dalších tří let zatím stále ještě probíhá.

Většinovým vlastníkem agentury Omnimedia je Pavel Zábrodský s 57,6% podílem, dalšími spoluvlastníky jsou Jana Vrbová a Daniel Kříž. Jednateli firmy jsou Pavel Zábrodský a Miloslav Vrba

Vinařský fond je zákonem zřízená organizace, jejímž úkolem je výhradně podpora marketingu vína a rozvoje vinařské turistiky a informování veřejnosti o vinohradnictví a vinařství. Organizace je financována z povinných příspěvků výrobců a pěstitelů vína a ze státního rozpočtu. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr