V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

PR značky Audi bude v Porsche řídit Rozkošný

PR aktivity Audi v rámci jeho „produktové a komunikační ofenzívy“ povede Jiří Rozkošný.

Jiří Rozkošný

Jiří Rozkošný

Na pozici PR specialista značky Audi automobilového prodejce Porsche Česká republika nastoupí k 1. lednu 2017  Jiří Rozkošný. Bude se podílet na realizaci „produktové a komunikační ofenzivy“ značky Audi, která má pokračovat v příštím roce.

Rozkošný pracoval v letech 1993 až 2006 na několika různých pozicích u dodavatele informačních a komunikačních technologií Autocont CZ, od července 2006 působil jako marketingový a PR manažer automobilového prodejce Scuderia Praha, který na českém trhu zastupuje značky Maserati a Ferrari. Zároveň byl manažerem jeho závodního týmu, kde zodpovídal za organizaci a logistiku týmu, za komunikaci s organizátory příslušných závodních seriálů, s jezdci a dodavateli a za dohled na dodržování sportovních předpisů.

Od roku 1999 do roku 2013 působil také jako externí redaktor portálu Formule1.cz, agentury BPA Sport Marketing, šéfredaktor české mutace měsíčníku F1 Racing a jako externí komentátor sportovních přenosů v televizní stanici Sport 5.