Rozhlasové radě se představili Martin Groman a Klára Lukešová-Stejskalová, noví šéfové stanic Vltava, respektive Radio Praha. Na dnešní schůzi radních též zaznělo, že vést Vltavu chtělo 31 lidí, ale šéf rozhlasu René Zavoral si nakonec ze čtyř finalistů (Dita Hradecká, Petr Christov, Martin C. Putna, Pavel Klusák) nevybral nikoho.

Praha má tendr na nákup online médií

Hlavní město hledá realizátora kampaně na propagaci svých akcí v zahraničí.

Praha. Foto: Profimedia.cz

Praha. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Marketingová organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism vyhlásila výběr agentury, která bude v letošním a příštím roce realizovat marketingovou online kampaň, propagující v zahraničí sedm magistrátem podporovaných pražských kulturních a sportovních akcí, a nakoupí pro ni mediální prostor. Předpokládaná hodnota zakázky činí osm milionů Kč. Zakázka byla původně vypsána na 15 milionů korun (včetně DPH), z toho ale zhruba tři miliony korun bude tvořit samotné DPH a zbylé finanční prostředky budou podle mluvčí Prague City Tourism Kateřiny Bártové postupně vloženy do propagace vybraných akcí zejména po Česku, a to ve spolupráci s organizátory vybraných akcí.

Lhůta pro podání nabídek je stanovena na 25. dubna 2016. Propagační kampaň po Česku začne oficiálně 1. května, následně bude 15. května spuštěna kampaň v zahraničí. Kampaň bude probíhat pouze online, částečně v roce 2016 a dále v roce 2017 tak, aby každá akce byla propagována pouze jednou. 

Propagovány budou následující festivaly a kulturní i sportovní akce:

  • United Islands of Prague (23. až 25. června 2016)
  • Letní Letná (18. srpna až 4. září 2016)
  • Signal festival (13. až 16. října 2016)
  • Designblock (27. až 31. října 2016)
  • Febiofest (23. až 31. března 2017)
  • Pražský mezinárodní maraton (7. května 2017)
  • Pražské jaro (12. května až 2. června 2017)

Rozhodujícími kritérii jsou ze 45 % kvalita nabídnutého řešení, že 40 % nabídková cena a z 15 % reakční doba. Do tendru se lze hlásit do 25. dubna. 

Pražský magistrát vyhlásil tendr na propagaci významných pražských akcí poprvé loni v listopadu a rozdělil jej nakonec na kreativní a mediální část. Do kreativní se přihlásily agentury Dorland a Havas Worldwide Prague.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr