Marketingová organizace hlavního města Prahy Prague City Tourism vyhlásila výběr agentury, která bude v letošním a příštím roce realizovat marketingovou online kampaň, propagující v zahraničí sedm magistrátem podporovaných pražských kulturních a sportovních akcí, a nakoupí pro ni mediální prostor. Předpokládaná hodnota zakázky činí osm milionů Kč. Zakázka byla původně vypsána na 15 milionů korun (včetně DPH), z toho ale zhruba tři miliony korun bude tvořit samotné DPH a zbylé finanční prostředky budou podle mluvčí Prague City Tourism Kateřiny Bártové postupně vloženy do propagace vybraných akcí zejména po Česku, a to ve spolupráci s organizátory vybraných akcí.
Lhůta pro podání nabídek je stanovena na 25. dubna 2016. Propagační kampaň po Česku začne oficiálně 1. května, následně bude 15. května spuštěna kampaň v zahraničí. Kampaň bude probíhat pouze online, částečně v roce 2016 a dále v roce 2017 tak, aby každá akce byla propagována pouze jednou.
Propagovány budou následující festivaly a kulturní i sportovní akce:
- United Islands of Prague (23. až 25. června 2016)
- Letní Letná (18. srpna až 4. září 2016)
- Signal festival (13. až 16. října 2016)
- Designblock (27. až 31. října 2016)
- Febiofest (23. až 31. března 2017)
- Pražský mezinárodní maraton (7. května 2017)
- Pražské jaro (12. května až 2. června 2017)
Rozhodujícími kritérii jsou ze 45 % kvalita nabídnutého řešení, že 40 % nabídková cena a z 15 % reakční doba. Do tendru se lze hlásit do 25. dubna.
Pražský magistrát vyhlásil tendr na propagaci významných pražských akcí poprvé loni v listopadu a rozdělil jej nakonec na kreativní a mediální část. Do kreativní se přihlásily agentury Dorland a Havas Worldwide Prague.