Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Praha představila nové vizuály od Fuksy

Nová jednotná komunikace hlavního města Česka má mířit na obyvatele i turisty.

Nové vizuály Prahy od Pavla Fuksy

Nové vizuály Prahy od Pavla Fuksy

Primátorka Prahy za ANO Adriana Krnáčová dnes ukázala veřejnosti první z plakátů, které v rámci nové jednotné komunikaci mají informovat Pražany i návštěvníky metropole o tématech, „která se jich bezprostředně dotýkají“. V první várce bude vizuálů deset, Praha zatím odhalila tři. První byla kampaň k zákazu používání vozítek segway, dál se mají propagovat židle ve veřejném prostoru, karta Lítačka či iniciativa Smart Prague.

Plakát ke kartě Lítačka

Plakát ke kartě Lítačka

 

Plakát ke konci parkoviště na Malostranském

Plakát ke konci parkoviště na Malostranském

 

Plakát ke konci segwayů

Plakát ke konci segwayů

„Ráda bych, aby Praha komunikovala navenek jednotně, atraktivní, hravou, ale hlavně zapamatovatelnou formou. Těmito a dalšími podobnými vizuály chceme upozorňovat rezidenty a turisty na možnosti, které jim hlavní město nabízí, případně na konkrétní opatření schválená radou a zastupitelstvem hlavního města,“ prohlásila Krnáčová. Praha se inspirovala u větších evropských měst, na dnešní prezentaci u pražského Rudolfina byly k vidění třeba londýnské plakáty.

Představení nových vizuálů proběhlu u Rudolfina. Zleva mluvčí Vít Hofman, designér Pavel Fuksa, šéfka marketingu Jana Berková

Představení nových vizuálů proběhlu u Rudolfina. Zleva mluvčí Vít Hofman, designér Pavel Fuksa, šéfka marketingu Jana Berková

Nové vizuály jsou určeny hlavně pro outdoorové kampaně na citylightech a rollingboardech, použity budou i na internetu, konkrétně na portálu Praha.eu, na Facebooku či Snapchatu.

Autorem vizuálů je designér Pavel Fuksa, který už s Prahou letos na jaře spolupracoval na logu pro zmíněné „chytré město“ Smart Prague. V minulosti dělal na online kampani amerického prezidenta Baracka Obamy, i pro Facebook, Twitter, Microsoft, Google či Nike. Nová aktivita na pražském magistrátu spadá pod ředitelku odboru komunikace a marketingu Janu Berkovou.

 

Logo konceptu „chytré Prahy“ #smartprague od Pavla Fuksy

Fotka zveřejněná uživatelem Médiář (@mediarcz),

„Zatím se jedná o zkušební verzi, o další případné realizaci rozhodnou reakce obyvatel a turistů. Jednotlivé kampaně bude hlavní město vyhodnocovat na základě mediálních výstupů a reakcí odborných médií a agentur,“ slibuje magistrát.

Designér Pavel Fuksa s novináři

Designér Pavel Fuksa s novináři