Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Praha si vybrala digitální mediálku Neo@Ogilvy

Vítězná agentura zpropaguje online v zahraničí pražské kulturní a sportovní akce.

Praha. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Praha. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Pražská informační služba si na realizaci  marketingové kampaně do zahraničí a nákup mediálního prostoru na propagaci sedmi významných pražských kulturních a sportovních akcí podporovaných pražských magistrátem vybrala digitální mediální agenturu Neo@Ogilvy. Výsledný rozpočet činí přibližně 5,6 milionu Kč. Propagace jednotlivých akcí začne probíhat ihned po uzavření smlouvy. Probíhat bude pouze online a do zahraničí, částečně v roce 2016 a dále v roce 2017 tak, aby každá akce byla propagována pouze jednou.

Propagovanými akcemi jsou v letošním roce pražské kulturní festivaly United Islands of Prague (koná se od 23. do 26. června 2016), Letní Letná (18. srpna až 4. září 2016) a Signal festival (13. až 16. října 2016) a Designblock (27. až 31. října 2016), v příštím roce pak Febiofest (koná se od 23. do 31. března 2017), Pražský mezinárodní maraton (7. května 2017) a Pražské jaro (12. května až 2. června 2017).