Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pram Consulting bude dělat pro značku Philips

Agentura má pomoci zpropagovat nové řady televizorů chystané na letošní rok.

O mediální obraz televizorů Philips se od března postará agentura Patrika Schobera Pram Consulting. Spolupráce bude zaměřena na komunikaci televizorů včetně těch s vysokou kvalitou obrazu a modelů s operačním systémem Android. Agentura zajistí i komunikaci značky v online prostředí. 

Televize Philips vyrábí v České republice společnost TP Vision, a to od roku 2012. Na letošek je naplánováno oznámení nových produktových řad, na jejichž propagaci na českém trhu se bude tým Pram Consulting podílet. S agenturou bude na straně TP Vision spolupracovat její PR manažerka Jolana Poláková.