O mediální obraz televizorů Philips se od března postará agentura Patrika Schobera Pram Consulting. Spolupráce bude zaměřena na komunikaci televizorů včetně těch s vysokou kvalitou obrazu a modelů s operačním systémem Android. Agentura zajistí i komunikaci značky v online prostředí.
Televize Philips vyrábí v České republice společnost TP Vision, a to od roku 2012. Na letošek je naplánováno oznámení nových produktových řad, na jejichž propagaci na českém trhu se bude tým Pram Consulting podílet. S agenturou bude na straně TP Vision spolupracovat její PR manažerka Jolana Poláková.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli