Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Pražská televize Metropol se chce s rozšířením do celé republiky přejmenovat na Pětku

  • ČTK
  • 31. 08. 2012 11:21

Televize Metropol, která od října spustí celoplošné pozemní vysílání, hodlá změnit název na Pětka. O schválení nového názvu bude na zasedání v příštím týdnu rozhodovat Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. ČTK to potvrdil generální ředitel TV Metropol Marek Vítek.

„Požádali jsme o to, ale zatím nový název Pětka není nic jistého,“ řekl Vítek. Plánované jméno podle serveru DigiZone.cz evokuje snahu TV Metropol zařadit se po bok čtyř největších televizí v Česku, mezi které kromě veřejnoprávní České televize patří Nova, Prima a Barrandov.

Společnost Metropol TV spustila vysílání regionální televize v roce 2010 prostřednictvím kabelových operátorů. Loni na jaře do firmy vstoupil podnikatel Luboš Měkota, který v srpnu navýšil podíl ve společnosti ze 66 % na 98 %.

Televize Metropol, která dosud vysílá pozemně v Praze a středních Čechách, začne na podzim pokrývat celou Českou republiku v rámci multiplexu 3. Ve třetí síti zahájila v červnu celoplošné vysílání také televize Óčko.