Pražské rádio City 93.7 je ode dneška 1. května součástí sítě regionálních Hitrádií rozhlasové skupiny Media Bohemia. Spolu s tím mění název na Hitrádio Rádio City 93.7 a vizuální styl a zvukový obal sjednocuje s identitou, kterou Hitrádia uvedla loni, s cílem oslovit nové posluchače hlavně ve věku 20 až 39 let. Síť nově s centrální stanicí hodlá konkurovat celoplošných rádiím.
„Rebranding Hitrádia City 93.7 rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh s největší koncentrací zadavatelů reklamy, agentur a media buyerů,“ uvádí Media Bohemia. „Projekt spojení je jednou z hlavních marketingových prirorit letošního roku,“ doplnil Jan Neuman, programový ředitel a člen představenstva Media Bohemia.
Program se nemění - zůstává víc hudby a míň slov, zprávy a dopravní informace z metropole.
Zvukový obal bude shodný s ostatními stanicemi v síti. „Nové logo sdílí s Hitrádii symbol srdce, ale více rozvíjí vztah rádia s Prahou,“ doplňuje Martin Maďarka, programový ředitel Hitrádia City 93.7. Přibývá slogan Jsme srdce, které hraje. Autorem vizuálního stylu je grafik Georgi Stojkov.