Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pražské City 93.7 doplňuje rodinu Hitrádií

Skupina Media Bohemia kompletuje jednu ze svých programových sítí o metropoli.

Pražské rádio City 93.7 je ode dneška 1. května součástí sítě regionálních Hitrádií rozhlasové skupiny Media Bohemia. Spolu s tím mění název na Hitrádio Rádio City 93.7 a vizuální styl a zvukový obal sjednocuje s identitou, kterou Hitrádia uvedla loni, s cílem oslovit nové posluchače hlavně ve věku 20 až 39 let. Síť nově s centrální stanicí hodlá konkurovat celoplošných rádiím.

Aktuální síť Hitrádií

Aktuální síť Hitrádií

„Rebranding Hitrádia City 93.7 rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh s největší koncentrací zadavatelů reklamy, agentur a media buyerů,“ uvádí Media Bohemia. „Projekt spojení je jednou z hlavních marketingových prirorit letošního roku,“ doplnil Jan Neuman, programový ředitel a člen představenstva Media Bohemia.

Program se nemění – zůstává víc hudby a míň slov, zprávy a dopravní informace z metropole.

Zvukový obal bude shodný s ostatními stanicemi v síti. „Nové logo sdílí s Hitrádii symbol srdce, ale více rozvíjí vztah rádia s Prahou,“ doplňuje Martin Maďarka, programový ředitel Hitrádia City 93.7. Přibývá slogan Jsme srdce, které hraje. Autorem vizuálního stylu je grafik Georgi Stojkov.

Kampaň na rebranding na bigboardech

Kampaň na rebranding na bigboardech

 

Kampaň na rebranding na lavičkách

Kampaň na rebranding na lavičkách