Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Pražské jaro odhalilo nový design od Dynama

Hudební festival vstupuje do 72. ročníku s novým tříletým kontraktem s Dynamo Design.

Pražské jaro: billboard

Pražské jaro: billboard

Mezinárodní hudební festival Pražské jaro představil nový vizuální styl od studia Dynamo Design. Vychází z konceptu nazvaného Musica Magica, který vizuálně propojuje hudební nástroje se zpěvnými ptáky – symboly jara. Dynamo Design zvítězilo ve výběrovém řízení, které letos na jaře uspořádala společnost Pražské jaro pro několik vybraných subjektů. Cílem soutěže bylo zajistit dodavatele pro období 2017 až 2019.

„Vizuální koncepce Pražského jara díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Švankmajer), vábí diváka do snového světa, mimo každodenní skutečnost a k prožitkům srovnatelným s poslechem klasické hudby,“ popisuje autorský tým Dynama. Ten na zakázce pracoval ve složení Martin Poláček (grafický designér), Libor Jelínek (art director) a Martin Holub (idea maker).

„Z komunikačního hlediska festival získává nezaměnitelnou vizuální podobu, jejíž výhodou je intuitivní srozumitelnost pro širokou cílovou skupinu. Střídání několika motivů pomáhá kampani zůstat svěží, udržet déle pozornost a ‚neokoukat se‘. Nacházení každého dalšího pěvce by se dalo s nadsázkou přirovnat k módnímu chytání pokémonů,“ přeje si jeden z autorů Holub.

Pražské jaro: plakát

Pražské jaro: plakát

 

Pražské jaro: plakát

Pražské jaro: plakát

 

Pražské jaro: plakát

Pražské jaro: plakát

 

Pražské jaro: plakát

Pražské jaro: plakát

 

Pražské jaro: taška

Pražské jaro: taška

 

Pražské jaro: triko

Pražské jaro: triko