Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

„Pražský hřebec“ Bliss zamířil do stáje Toaster

Známý kameraman Mark Bliss se v Toaster Pictures pouští do režie reklamních spotů.

Mark Bliss

Mark Bliss

Dalším reklamním režisérem v produkční stáji firmy Toaster Pictures Petra Svobody a Tomáše Otradovce se letos stal Mark Bliss, jinak známý pod přezdívkou Cheval de Praag (Pražský hřebec, Hřebec z Prahy), kterou používá v sociálních sítích.

Český rodák Bliss, který v 80. letech minulého století emigroval z tehdejšího Československa do Austrálie, není reklamnímu průmyslu neznámý, zatím ale působil víc jako D. O. P. nebo kameraman. Snímal třeba známý spot Mnichov, který v roce 2009 vynesl agentuře Euro RSCG Prague (dnes Havas Worldwide Prague) bronzového lva na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions a Grand Prix na reklamním festivalu Golden Drum v Portoroži.

Coby kameraman spolupracoval na tvorbě reklam s produkcemi Bistro Films (série reklam pro Vodafone) nebo Armada Films (zmiňovaný spot Mnichov).

Kromě reklamy stál Bliss za kamerou i u několika celovečerních filmů, například s Vladimírem Smutným tvořil oceňovaný dětský snímek Jana Svěráka Kuky se vrací a spolu s Janem Cabalkou roadmovie Adolfa Ziky Burácení.

Toaster Pictures chce podle Otradovce využít jeho schopnosti zejména pro natáčení klasických televizních spotů. Produkce v současnosti zastupuje osm režisérů a vedle televizní reklamy se hodně věnuje tvorbě contentových videí pro internet.