Druhou řadu komediálního seriálu Autobazar Monte Karlo s Petrem Čtvrtníčkem, Jaroslavem Pleslem a Lucií Polišenskou nasadí letos v říjnu internetová televize Stream.cz. Druhá řada bude mít 11 dílů. Vznikla opět v produkci Negativ kolem Milana Kuchynky. Nově režíruje Andy Fehu. Scenář zase napsali Robert Geisler a Tomáš Hodan. Hrají též Eva Nosálková-Leinweberová, Lubor Šplíchal, Leoš Noha, Martin Myšička, Pavel Šimčík nebo Ondřej Bauer.

Přečetl jsem knihu o networkingu a děsím se nejíst sám

Když mě na konferenci PIAF uvidíte, jak se s někým bavím, může za to Keith Ferrazzi a prostě se koukněte, jak to dělají profíci.

Před pár dny jsem dočetl knihu Nikdy nejez sám a změnilo to můj život i všechny moje schůzky, návštěvy akcí, kde se setkávám s lidmi.

Nikdy nejez sám. Repro: Jan Melvil publishing

Nikdy nejez sám. Repro: Jan Melvil Publishing

Autor knihy je pravděpodobně nejlepší networker na světě a knihu vydalo nakladatelství Jan Melvil Publishing, což znamená, že je momentálně důležitá a je nutné mít ji načtenou, aby člověk měl relevantní názor při rozhovorech v komunitě.

Popisuje, co to je networking, jak udržovat vztahy s lidmi, navazovat vztahy s důležitými lidmi. Působí to jako totální manipulace, ale když si uvědomíte, jak jste všechny tyhle procesy a akce řešili, vychází vám jen totální chaos, náhoda a instinkt. To je málo, pokud se chcete někam posunout.

Znát důležité lidi znamená být důležitý, pokud jste schopni je zároveň propojit. Z knihy využívám pár postupů:

Klonování schůzek
Potřebujete schůzku s více lidmi na podobné téma? Naklonujte ji.  Pozvěte všechny na jednu schůzku v místě, které si vytipujete. Seznamte se s majitelem a budete mít pocit, že vám podnik patří.

Plán seznamování s důležitými lidmi
Zjistěte si, kde bude člověk, se kterým se chcete seznámit, co nejvíc o něm, z toho vám vypadnou možná témata, která budou zajímat obě strany. Zkuste ho oslovit. Máte patnáct vteřin, takže si to předem připravte.

A to, proč to dneska píšu:

Konference
Konference nejsou k poslouchání přednášek a dělání si poznámek, ale k seznámení s co největším počtem lidí a dojednání co nejvíce věcí. Prý. No nic.

Koukal jsem na program konference PIAFu, což slibuje dva dny nevázaného konferenčního veselí. Pár prezentací vypadá jako haluz, např.:

  • Olaf Hartmann, spoluzakladatel Institutu pro multisenzorický marketing, promluví o budování značky dotekem, zvukem a vůní.
  • Faktor strachu – jak ovlivňuje kreativitu a rozhodování – o tom hovoří Lucia Tarbajovská, dlouholetá ředitelka komunikace T-Mobile ČR, absolventka Berlin School of Creative Leadership a zakladatelka společnosti Brand Academy.

No a některé jako haluz nevypadají:

  • Současné trendy v odměňování agentur a očekávání velkých zadavatelů shrne expert Světové federace zadavatelů Steve Lightfoot.
  • Emma Wilkie, výkonná ředitelka Gunn Report, představí nejnovější studii na téma Kreativita versus efektivita.

No a něco vypadá jako vrcholný nápad:

  • Jak prosadit kreativní nápady u nadřazených a kolegů – Lucia Tarbajovská a Milan Hladký (Brand Academy)
  • Alexander OrlovNeexistující hrdina s milionem přátel na Facebooku ve službách pojištění automobilů. Představí ho Peter Polster a George Everett z VCCP London. (Tady by mě zajímalo, kde ten milion přátel je, já ho nenašel, o to zajímavější)
  • Gideon Amichay vysvětlí, proč jsou Facebook, Wikipedia nebo Google pouhou beta verzí budoucnosti.

Čili, já to jdu testnout. Když mě tam uvidíte, jak se s někým bavím, může za to Keith Ferrazzi a prostě se koukněte, jak to dělají profíci.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr