Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Předsedou APRA zůstává Kučmáš z AMI

Oborová asociace si zvolila nové vedení. Nově v něm jsou zastoupeny Havas PR a Aspen.PR.

Tradiční moderátor České ceny PR Ondřej Hejma s předsedou APRA Janem Kučmášem v pozadí

Tradiční moderátor České ceny za PR Ondřej Hejma s Janem Kučmášem v pozadí

Tuzemská Asociace public relations si ve středu 1. února na řádné valné hromadě zvolila nové vedení. Ve funkci předsedy Výkonné rady bude další dva roky pokračovat Jan Kučmáš z agentury AMI Communications. Kučmáš předloni vystřídal v čele asociace Vladimíra Bystrova, jenž tehdy už nekandidoval.

Kromě Kučmáše ve Výkonné radě zasednou Patrik Schober (Pram Consulting), Radek Vítek (PR.Konektor), Ondřej Kubala (Ewing Public Relations), Jana Lutonská (Bison & Rose), Michal Vlasák (Havas PR) a Michal Hoblík (Aspen.PR). Vlasák a Hoblík jsou noví, PR.Konektor vyslal Vítka místo Rostislava Starého, v radě skončili Radek Maršík z FleishmanHillard a Petr Engliš z Pepr Consulting.

Asociace volila i Revizní radu, která zůstává ve stejném složení jako v předchozím volebním období – Jaroslav Duroň (PR.Konektor), Martin Frýdl (AC&C), Václav Pavelka (Native PR).

Mezi hlavní aktivity APRA bude dál patřit organizace jednosemestrálního kurzu Prague Communication Academy (jarní běh začne 20. března), výroční České ceny za public relations (předávat se bude 15. června) a letos po delší době opět samostatně i výročního PR Summitu (plánován na 27. září). Celkově pak kultivace oboru PR.

„Čekají nás dvoje volby. V době, kdy se politika v demokratickém světě změnila nejvíc od pádu komunismu, nastupuje nová Výkonná rada, která přebírá od svých předchůdců roli nezávislého experta na veřejnou komunikaci,“ prohlásil staronový předseda Kučmáš. „Novináři se nás stále více se nás ptají na etické a faktické otázky v nekomerční komunikaci veřejnosti. Nová Výkonná rada by měla využít své desítky let zkušenosti a nabízet odborný pohled na prudce se měnící způsoby individuální i masové komunikace v celé společnosti.“