Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Přemek Podlaha pomohl Fordu překročit milion zhlédnutí reklamních videí

Čtyřměsíční kampaň „Zlatý ručičky“ měla podpořit uvedení nového Fordu Focus na český trh.

Kutilská ikona, moderátor Přemek Podlaha pomohl českému zastoupení automobilky Ford v uvedení nového modelu Focus na tuzemský trh. V kampani nazvané Zlaté ručičky se Podlaha ukázal v řadě internetových videí, která celkem zaznamenala více než 1 milion zhlédnutí.

Blog Zlatyrucicky.cz provázaný se sítí Facebook zaznamenal za 4 měsíce na 100 tisíc unikátních návštěv. Kampaň, kterou tvořil tým složený lidí z agentur Wunderman, Ogilvy a Mindshare, probíhala od února do konce června.

Zlaté ručičky

Spotřebitele oslovovala srovnáním skutečných technologických „vychytávek“ a kutilských vylepšení automobilů. Vyvrcholila soutěží, jejímž cílem bylo popsat automobilovou vychytávku a na Facebooku pro ni získat co nejvíce fanoušků, zúčastnilo se jí na 40 tisíc zájemců.