Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Přes burzu online reklamy Cpex.cz zatím nakoupilo 700 inzerentů

Pět tuzemských vydavatelství během pondělí 23. a úterý 24. září uvedlo do ostrého provozu většinu reklamních ploch Czech Publisher Exchange, zbylé hodlá pustit během tohoto týdne. Během prvních dvou dnů jsme klientům nabídli přes 10 milionů impresí, možnost nákupu reklamních ploch CPExu již využilo téměř 700 inzerentů prostřednictvím 30 DSP nebo trading desků,“ oznámil šéf projektu Matěj Novák. Na projektu participuje Centrum Holdings, Mafra, Mladá fronta, Ringier Axel Springer a Sanoma. Nabídkou nevyužitých ploch prostřednictvím real-time biddingu (RTB, aukce v reálném čase) chtějí hlavně přilákat nové inzerenty.