Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Prezidentská kampaň Karel na Hrad zvolena absolutně nejlepším českým PR roku

Výsledky 8. ročníku České ceny za public relations

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Tuzemská Asociace public relations agentur ve čtvrtek v pankrácké restauraci Aureole vysoko nad Prahou udělila v 19 kategoriích trofeje 8. ročníku České ceny za PR. Absolutním vítězem se v konkurenci 117 přihlášených projektů stala prezidentská kampaň Karel na Hrad realizovaná volebním týmem Karla Schwarzenberga, přihlášená do nové kategorie Politická komunikace, politické PR, public affairs.

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Nejúspěšnější agenturou byla AMI Communications, brala čtyři „zlaté“ a čtyři „stříbrné“. Po dvou zlatých měly agentury Bison & Rose a Pleon Impact. Z agentur dál zlato získaly PRAM, Havas, Fleishman-Hillard, Native PR, Tequila, PR Konektor a Stance.

„OLYMPIJSKÉ“ POŘADÍ AGENTUR V ČESKÉ CENĚ PR 2013
zlato stříbro bronz celkem medailí celkem bodů
AMI Communications 4 4 8 48
Ogilvy PR 3 3 6 27
Bison & Rose 2 1 1 4 23
Fleishman-Hillard 1 2 1 4 21
Pleon Impact 2 1 3 18
PR Konektor 1 1 1 3 16
Native PR 1 1 1 3 16
PRAM 1 2 3 15
Havas 1 1 2 11
Tequila 1 1 11
Stance Communications 1 1 7
Ewing 1 1 5
Neopublic 1 1 5
Boomerang 1 5
Scholz & Friends 1 5
Silver B.C. 1 4
Za zlatou 7 bodů, za stříbrnou 5 bodů, za bronzovou 4 body.

Už podruhé udělila letos Asociace PR agentur i mimořádnou Cenu za celoživotní přínos oboru. V tomto roce ji in memoriam získal Petr Němec, významný ekonomický novinář a vysokoškolský pedagog, muž, který položil základy novodobé odborné literatuře oboru public relations a který se také osobně zasadil o to, aby PR začalo být vyučováno jako řádný předmět na českých univerzitách. Ocenění pro Petra Němce, který zemřel v roce 2011, převzala jeho dcera.

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři