V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Prezidentská kampaň Karel na Hrad zvolena absolutně nejlepším českým PR roku

Výsledky 8. ročníku České ceny za public relations

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Tuzemská Asociace public relations agentur ve čtvrtek v pankrácké restauraci Aureole vysoko nad Prahou udělila v 19 kategoriích trofeje 8. ročníku České ceny za PR. Absolutním vítězem se v konkurenci 117 přihlášených projektů stala prezidentská kampaň Karel na Hrad realizovaná volebním týmem Karla Schwarzenberga, přihlášená do nové kategorie Politická komunikace, politické PR, public affairs.

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Nejúspěšnější agenturou byla AMI Communications, brala čtyři „zlaté“ a čtyři „stříbrné“. Po dvou zlatých měly agentury Bison & Rose a Pleon Impact. Z agentur dál zlato získaly PRAM, Havas, Fleishman-Hillard, Native PR, Tequila, PR Konektor a Stance.

„OLYMPIJSKÉ“ POŘADÍ AGENTUR V ČESKÉ CENĚ PR 2013
zlato stříbro bronz celkem medailí celkem bodů
AMI Communications 4 4 8 48
Ogilvy PR 3 3 6 27
Bison & Rose 2 1 1 4 23
Fleishman-Hillard 1 2 1 4 21
Pleon Impact 2 1 3 18
PR Konektor 1 1 1 3 16
Native PR 1 1 1 3 16
PRAM 1 2 3 15
Havas 1 1 2 11
Tequila 1 1 11
Stance Communications 1 1 7
Ewing 1 1 5
Neopublic 1 1 5
Boomerang 1 5
Scholz & Friends 1 5
Silver B.C. 1 4
Za zlatou 7 bodů, za stříbrnou 5 bodů, za bronzovou 4 body.

Už podruhé udělila letos Asociace PR agentur i mimořádnou Cenu za celoživotní přínos oboru. V tomto roce ji in memoriam získal Petr Němec, významný ekonomický novinář a vysokoškolský pedagog, muž, který položil základy novodobé odborné literatuře oboru public relations a který se také osobně zasadil o to, aby PR začalo být vyučováno jako řádný předmět na českých univerzitách. Ocenění pro Petra Němce, který zemřel v roce 2011, převzala jeho dcera.

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři