Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

Prezidentská kampaň Karel na Hrad zvolena absolutně nejlepším českým PR roku

Výsledky 8. ročníku České ceny za public relations

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Ocenění v 8. ročníku České ceny PR. Kliknutím zvětšíte. Foto: APRA

Tuzemská Asociace public relations agentur ve čtvrtek v pankrácké restauraci Aureole vysoko nad Prahou udělila v 19 kategoriích trofeje 8. ročníku České ceny za PR. Absolutním vítězem se v konkurenci 117 přihlášených projektů stala prezidentská kampaň Karel na Hrad realizovaná volebním týmem Karla Schwarzenberga, přihlášená do nové kategorie Politická komunikace, politické PR, public affairs.

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Volební tým Karla Schwarzenberga měl v čele Marka Pražáka (vpravo). Foto: APRA

Nejúspěšnější agenturou byla AMI Communications, brala čtyři „zlaté“ a čtyři „stříbrné“. Po dvou zlatých měly agentury Bison & Rose a Pleon Impact. Z agentur dál zlato získaly PRAM, Havas, Fleishman-Hillard, Native PR, Tequila, PR Konektor a Stance.

„OLYMPIJSKÉ“ POŘADÍ AGENTUR V ČESKÉ CENĚ PR 2013
zlato stříbro bronz celkem medailí celkem bodů
AMI Communications 4 4 8 48
Ogilvy PR 3 3 6 27
Bison & Rose 2 1 1 4 23
Fleishman-Hillard 1 2 1 4 21
Pleon Impact 2 1 3 18
PR Konektor 1 1 1 3 16
Native PR 1 1 1 3 16
PRAM 1 2 3 15
Havas 1 1 2 11
Tequila 1 1 11
Stance Communications 1 1 7
Ewing 1 1 5
Neopublic 1 1 5
Boomerang 1 5
Scholz & Friends 1 5
Silver B.C. 1 4
Za zlatou 7 bodů, za stříbrnou 5 bodů, za bronzovou 4 body.

Už podruhé udělila letos Asociace PR agentur i mimořádnou Cenu za celoživotní přínos oboru. V tomto roce ji in memoriam získal Petr Němec, významný ekonomický novinář a vysokoškolský pedagog, muž, který položil základy novodobé odborné literatuře oboru public relations a který se také osobně zasadil o to, aby PR začalo být vyučováno jako řádný předmět na českých univerzitách. Ocenění pro Petra Němce, který zemřel v roce 2011, převzala jeho dcera.

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Výsledky České ceny PR 2013. Kliknutím zvětšíte

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři

Z akce jsme tvítovali všehovšudy čtyři

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr