V Karlových Varech začíná 50. filmový festival. — Zadluženou firmu Popron Média koupila Bohemia Factory Danuše Brabcové, píše E15. — Menšinovým vlastníkem provozovatele Mňam TV se stala slovenská firma Prospektor Judity Nagyové, na změnu upozorňuje Digizone.

Prezidentský kandidát Schwarzenberg sestavil volební tým, šéfuje mu Marek Vocel

Prezidentský kandidát, nynější ministr zahraničí a předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg sestavil svůj základní volební tým čítající zhruba desítku lidí. Médiář.cz o tom informovali dva členové týmu David Gaydečka a Marek Vocel.

Šéfem přípravného týmu a manažerem kampaně je právě Marek Vocel, ředitel eventové agentury MVP Agency a jeden ze zakladatelů obecně prospěšné organizace Opona, jež pořádala koncerty a další akce k 20. výročí od převratu v roce 1989.

Na Hrad mají nejstaršímu prezidentskému kandidátovi dále pomoci třeba politoložka Masarykovy univerzity v Brně Anna Matušková, kulturní producenti a organizátoři festivalu United Islands David Gaydečka a Martin Voňka, ředitel kulturního centra DOX Leoš Válka, občanský aktivista Martin Kotas nebo Jana Kobesová, která dříve působila v marketingovém oddělení operátora T-Mobile nebo v reklamní agentuře TBWA.

Klíčem k jejich výběru nebyly primárně zkušenosti s volebním marketingem. Podle slov Davida Gaydečky šlo hlavně o názorovou blízkost, ochotu naplno se zapojit do kampaně a osobní sympatie.

Oficiální představení týmu plánuje Karel Schwarzenberg na září, stejně jako spuštění webových stránek a zveřejnění programu kampaně. Podle organizátorů se chce Schwarzenberg scházet s voliči co nejvíc osobně a v kampani nemá chybět humor a nadsázka.

Na kolik má kampaň vyjít ještě, není jasné. Konkrétní sponzoři a částky, kterými se budou podílet, mají být zveřejněni na webu.