Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

AKA přijala tři nové členy, včetně Boomerangu

Řady asociace rozšířily Elite Solutions, 1 Year & More Production a Boomerang Publishing.

Asociace komunikačních agentur (AKA) v květnu mezi své členy přijala digitální marketingovou agenturu Elite Solutions, kreativní agenturu 1 Year & More Production a vydavatelství firemních médií Boomerang Publishing. Rozhodlo o tom prezidium asociace. Přijetí Boomerang Publishingu předcházela diskuse, zda jde o komunikační agenturu. „Prezidium se shodlo, že ano, protože i Boomerang vytváří obsah pro klienty a skutečnost, že tak činí specifickou formou, ho nediskriminuje,“ uvedl na dotaz Médiáře výkonný ředitel AKA Marek Hlavica.

Prezidium také rozhodlo, že pouze členové asociace mohou bezplatně využívat Registr autorských děl AKA. Agenturám registr umožňuje zaregistrovat jejich kreativní návrhy a další autorská díla na dva roky s možností prodloužení. Má jít o jeden z nástrojů ochrany autorských práv, který může podpořit nositele práv v případném soudním sporu. „Zápis do registru má hlavně osvětový význam. Klient si často ani neuvědomuje, že nelze vyzobat zajímavé nápady z pěti návrhů a výsledek pak zadat šesté agentuře. Za autorská práva se platí a jsou chráněna zákonem,“ zdůrazňuje Hlavica. AKA proto doporučuje členským agenturám, aby v tendrových prezentacích informovaly o skutečnosti, že kreativní návrhy jsou do registru vloženy.