K obětem pátečního vraždění v Paříži se bohužel řadí i Fabrice Dubois, seniorní copywriter agentury Publicis Conseil, Yannick Minvielle, kreativní ředitel agentury Publicis Red, a dále François-Xavier Prévost, který letos v dubnu začal pracovat pro LocalMedia po pěti letech strávených v agentuře Havas Media. Další dva zaměstnanci Publicisu byli v důsledku útoků hospitalizováni a jejich stav je vážný. „Zaměstnanci Publicis Groupe se dnes ve 12 hodin připojili k našim přátelům ve Francii a po celém světě minutou ticha,“ sdělil Médiáři Martin Štěpánek, prezident komunikační skupiny Lion Communications, která reprezentuje Publicis Groupe na českém trhu.
Lidé z komunikačního průmyslu navštívili podle informací francouzského deníku Paris Match ve větším počtu hudební klub Bataclan, kde útočili teroristé s kalašnikovy.
Šestačtyřicetiletý otec dvou dětí Dubois se nacházel mezi lidmi před pódiem, do nichž teroristé zahájili z balkonu palbu, a byl zavražděn na místě. Pro Publicis Conseil pracoval bezmála třináct let. Za svou kariéru se podílel třeba na přípravě kampaní pro Renault (mimo jiné pro značku Twingo), Hollywood Chewing Gum a Canal Plus a za svou práci obdržel řadu cen. Jednou z jeho prací byla i kampaň International League Against Racism and Anti-Semitism (Mezinárodní ligy proti rasismu a antisemitismu), oceněná časopisem Advertising Age.
Také o deset let mladší Yannick Minnvielle doplatil životem na útok v hudebním klubu. Na následky vážných zranění zemřel během víkendu. V Publicis Red pracoval od ledna roku 2011.
Devětadvacetiletý François-Xavier Prévost, třetí oběť střelby v Bataclanu z řad komunikačního průmyslu, spojil svou dosavadní kariéru zejména s reklamní skupinou Havas.
Od roku 2010 do roku 2012 pracoval v Havas Digital Media France jako zástupce pro média, od roku 2012 do dubna 2015 byl odpovědný za klienty z řad digitálních firem v agentuře Havas Media a od dubna pracoval jako šéf reklamy agentury LocalMedia.