Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Prohlédněte si prezentace z první české konference o Instagramu

Obsahové i marketingové postupy na obrázkové sociální síti jsme ukázali 9. dubna v pražském Mosaic House.

Akce proběhne v oblíbeném hudebním baru La Loca v centru Prahy

Akce proběhne v oblíbeném hudebním baru La Loca v centru Prahy

Po úspěšné lednové mikrokonferenci o placeném obsahu jsme dnes v Praze uspořádali další oborovou akci. Ta se tematicky zaměřila na sociální síť Instagram.

  • Jak mít na Instagramu úspěšný profil.
  • Jak Instagram využít k marketingu.
  • Případové studie úspěšných kampaní.

Ukázali jsme dnes v moderním prostředí hudebního baru La Loca ve stylové budově Mosaic House v centru Prahy.

MIKROKONFERENCE INSTAGRAM V ČESKU. MARKETING OBRAZEM

Kdy: středa 9. 4., 9.30-13.00
Kde: La Loca v Mosaic House, Odborů 4, Praha 1

PROGRAM

  • Josef Šlerka, ředitel Social Insider a vedoucí Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, nejdřív přiblíží, jakou zatím zanechal Instagram v Česku.
  • Alžběta Jungrová se podívá na Instagram odbornýma očima profesionální fotografky a přijde s tipy, jak přítomnost na této síti pojmout řemeslně.
  • Tomas Votruba z digitální agentury TL5 s týmem poradí, jak s Instagramem naložit v marketingové praxi a jak ho prodat klientům do marketingového mixu. A přidá čerstvé příklady tuzemských kampaní.
  • Michaela Losekoot z internetového knihkupectví Martinus.cz nabídne návod, jak může Instagram pomoci firmám, jak jej skloubit s jinými sociálními sítěmi a přednese jednu ze studií konkrétního využití Instagramu.
  • Tino Hrnčiar, který stojí třeba za projekty Life is Porno nebo Forbidden Taste pop-up, ukáže, jak je možné pomocí Instagramu vtáhnout fanoušky přímo do života značky.

Akci jsme uspořádali s Kateřinou Borovanskou z agentury Freya, v rámci úvodního ročníku cen pro firemní publikace Fénix content marketing. Médiář.cz byl obsahovým a mediálním partnerem akce.

Prezentace

Josef Šlerka

Tomáš Votruba

Michaela Losekoot

instagram.com/tisicepribehu

Tino Hrnčiar