Televize Prima představila v podzemí pražské Kolbenky podzimní program. Má Chalupáře, Pevnost Boyard i Zdeňka Trošku. Tiskovku moderoval Zdeněk Pohlreich.

Prima začala prodávat reklamu do HbbTV

Prvními inzerenty v hybridním vysílání televize Prima jsou Vodafone a Ikea. Koncem roku plánuje Prima hybridně zpřístupnit svůj videoarchiv i živé vysílání. Platit se má z reklamy.

Daniel Grunt v říjnu 2014 na konferenci Médiáře o videoreklamě

Daniel Grunt v říjnu 2014 na konferenci Médiáře o videoreklamě

V průběhu letošního prosince mají majitelé moderních televizorů připojených k internetu dostat možnost sledovat obsah videotéky Prima Play televize Prima, dosud přístupný jen čistě přes internet. „V průběhu prosince bychom měli spustit Prima Play v rámci HbbTV,“ řekl na dnešní konferenci Flema ředitel internetových služeb Primy Daniel Grunt. V televizích s funkcí hybridního vysílání HbbTV si půjde pustit jak pořady z archivu, tak živé vysílání všech kanálů Primy, doplnil na dotaz Médiáře.

Videoslužba Primy přes HbbTV bude přístupná zdarma a monetizovaná reklamou. Prima zároveň přenese z webu do hybridního vysílání možnost připlatit si 49 Kč měsíčně za přístup bez reklam. První kampaně už Prima testuje. „Dělali jsme v srpnu testovací kampaň, od září běží první komerční kampaň s Vodafonem a brzy pojedeme Ikeu,“ přiblížil Grunt. Nový typ kampaní prodává na počet zobrazení, další bude takzvaně floating – zobrazí se, když divák přepne na jakýkoli kanál Primy.

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

 

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

 

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

Ukázka z plánované aplikace Primy pro platformu HbbTV

Až pro milion televizorů

„Chceme zkrátit celý řetězec od klasického spotu v televizi k nákupu v domácnosti, na jiné obrazovce,“ nastínil Grunt smysl nové nabídky. Celkový počet chytrých televizorů schopných zobrazit HbbTV v českých domácnostech odhadl někde mezi půl milionem a milionem („Třeba Česká televize tvrdí, že televizí takto připojených do internetu je milion. Bude to někde mezi.“) „Když uvážíte, že televizory s HbbTV mají lidé, kteří jsou bohatší a vzdělanější, je to krásná cesta, jak je oslovit snadno a rychle,“ je přesvědčen ředitel internetu Primy.

Prodej reklamy do HbbTV plánuje Prima pojmout podobně jako prodej reklamy na internetu: „Nepůjdeme ale cestou výkonnostní reklamy. Floatingové kampaně budeme prodávat na CPT [za stanovenou cenu za tisíc zobrazení – pozn. red.]. V rámci klasické kampaně GRP pro televizi si zájemce připlatí za prémiové sdělení v HbbTV.“

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr