Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Prima jde do direct marketingu, s kartou Port

Platformu Prima Direct staví televize s Tomášem Dufkem, který dřív dělal O2 Extra výhody.

Tomáš Dufek. Foto: TV Prima

Tomáš Dufek. Foto: TV Prima

Zpeněžit svou mediální sílu hodlá televize Prima prostřednictvím nové platformy, využívající direct marketing. Platformu přímého marketingu Prima Direct postavila ve stejnojmenné, nedávno založené dceřiné firmě. Hlavou týmu je Tomáš Dufek, který v minulosti stavěl pro operátora O2 věrnostní program 02 Extra výhody. Médiáři to na červencové tiskové konferenci Primy řekl generální ředitel televize Marek Singer. „Už nebude jen televizně-onlinová skupina, ale televizně-onlinovo-directová skupina,“ podotkl. Doplnil, že platforma startuje v pátek 5. srpna.

Ústředním produktem divize Prima Direct je program Prima Port s klubovou kartou. Program i karta zprostředkovává nabídky řady partnerských obchodů a provozovatelů služeb. Registrace přes web stojí 100 Kč, do 15. září zájemce motivuje bonus 2.000 Kč na nákupy u vybraných obchodních partnerů. Klíčovým partnerem Prima Portu je Česká pojišťovna, která kvůli tomu obesílá 700.000 svých VIP klientů. Dalšími partnery jsou Baťa, Intersport, Pet Center, Husky, Fann, České dráhy či Eurolines.

Maskotem věrnostní karty Port je pes. Foto: TV Prima

Maskotem věrnostní karty Port je pes. Foto: TV Prima

„Prima Port umožní Primě ve velkém vybudovat přímý vztah s jejími jednotlivými diváky a začít poznávat jejich nákupní i volnočasové chování,“ uvedla televize. Prima bude agregovat a analyzovat data od obchodníků, jak zákazníci využívají výhody, kupóny, vouchery, soutěže či dárky. Pomocí těchto dat pak předpokládá efektivnější cílení inzerce. „Věrnostní program vás nutí něco dělat, typicky nakupovat, a pak vám posílá nabídky. My po vás nic nechceme. Čím víc si u nás vybíráte, tím víc víme, co vás baví,“ přiblížil Singer.

S kreativním konceptem, jehož maskotem je „rošťácký psík“ aportující výhodné nabídky, pomáhla Primě agentura Rust. Nabídku Prima Port televize propaguje nejen sama, ale i ve spolupráci s rádii Kiss majetkově spřízněné skupiny Radio United. Sama Prima plánuje uvést nový pořad, který by nabídky promoval přímo na obrazovce.