Měl to být seriál, který pomůže „definitivně smazat“ rozdíl mezi Primou a její hlavní konkurencí, Novou. Nakonec televize Prima nepostavila svůj nový cyklus Obchoďák ani proti novinkové sérii Novy Gympl s (r)učením omezeným, ani proti populární Ordinaci v růžové zahradě, uhnula s ním až na půl desátou v úterky a čtvrtky.
A k propagaci svého Obchoďáku, svého zatím údajně nejdražšího projektu, používá právě Ordinaci. „Přepněte hned po Ordinaci,“ to stojí v televizních upoutávkách na Obchoďák ve vysílání Primy i na jejím webu, což se zobrazuje též ve výsledcích vyhledávání (zaznamenal Miroslav Hlavička).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden