Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Prima v sobotu 19. října odstartuje show Česko vaří s Pohlreichem živě

Pohlreichův nový pořad propaguje Prima na venkovních plakátech

Pohlreichův nový pořad propaguje Prima na venkovních plakátech

Sobotní živě vysílaná show nazvaná Česko vaří s Pohlreichem živě s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem v hlavní roli uvede komerční stanice Prima poprvé v sobotu 19. října ve 20.15. Pohlreich bude vaři spolu s hosty, spojí se také přes internet s diváky, jímž bude na dálku radit.

Týden před vysíláním daného dílu bude Prima na webu a v televizi propagovat suroviny, které se budou dát koupit v supermarketech, který bude sponzorem pořadu. Prima neuvedla, který to je; v minulosti Pohlreicha podporoval Interspar.

Uvedení pořadu provází kampaň zejména na venkovních nosičích. Pro Primu je nepříjemné, že před několika týdny odstartovala ještě masivnější kampaň Lidlu v duchu kuchařského souboje Romana Pauluse a Marcela Ihnačáka, která se v úvodní fázi tváře tvářila jako nový televizní pořad.

Poutací fáze kampaně měla masivní záběr: běžela v časopisech, v rádiích či na ploše vedle Nuselského mostu

Poutací fáze kampaně Lidlu měla masivní záběr: běžela v časopisech, v rádiích či na ploše vedle Nuselského mostu

A do toho výrobce rychloobrátkového zboží Procter & Gamble angažoval pro značku mycího prostředku Jar Platinum šéfkuchaře Radka Šubrta, aby vedl školu vaření.

Zaplacení jsou taky už i „kluci v akci“ z České televize Filip Sajler a Ondřej Slanina, ti dělají tvář masu v Kauflandu.