Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Prima nasazuje ranní pásmo Primáček

Budováním značky pro děti Prima kopíruje konkurenční Barrandov.

Maskot s názvem Primáček zaštiťuje pořad i budoucí produkty pro děti. Foto: TV Prima

Maskot s názvem Primáček zaštiťuje pořad i budoucí produkty pro děti. Foto: TV Prima

Počínaje dneškem 1. září zařazuje televize na každý všední ráno od 6.25 do 7.30 pásmo určené nejmladšíám divákům. Jde o její první speciální vysílání pro děti. Pásmo zahrne japonské pohádky Gormiti – Vládci přírody a Jewelpet: Zvířátka z drahokamu. Marketingově se Prima bude snažit diváka nalákat prostřednictvím časopisů Mateřídouška, Sluníčko, webu Alík.cz nebo rádiu Pigy.cz skupiny Lagardere.

„Primáček nám pomáhá ještě více otevřít dveře k našim nejmladším divákům, kteří mohli doposud vídat své oblíbené pohádky na obrazovce TV Prima pouze o víkendu,“ prohlásil programový ředitel Roman Mrázek. „Ve značce Primáček vidíme kromě reklamního potenciálu příležitost také v návazných aktivitách, zejména pak merchandisingu nebo gamingu,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel Primy.

Prima tím prakticky kopíruje televizi Barrandov, která před časem zavedla dětské pásmo Animáček. Na něj pak navázala právě obchodní aktivity s produkty téže značky, mimo jiné časopis Animáček, nyní stejně jako Barrandov v portfoliu mediálního domu Empresa Media. Prima jde proti Animáčku i vysílacím časem – Barrandov ho dává ve všední dny mezi 7. a 9. ranní, Primáček začíná o půl hodiny dřív a druhou půlhodinou se s Animáčkem překrývá.