V pátek a v sobotu proběhl v pražské Arše druhý ročník festivalu motion designu Mouvo studia Oficina. Jako partneři akce jsme vše sledovali na místě. Letos se mluvilo o budoucnosti oboru.

Prima zavírá věrnostní program Port, končí 12 lidí

Televizi nevyšla sázka na direct marketing ve spojení s Českou pojišťovnou a s obchody.

Tomáš Dufek. Foto: TV Prima

V čele týmu Prima Port stál Tomáš Dufek, i on z Primy odchází. Foto: TV Prima

Po třech měsících končí direct marketingový program Port. Televize Prima ho uváděla na sklonku léta, zahrnoval klubovou kartu Port, přes níž mohli diváci čerpat nabídky řady partnerských obchodů a provozovatelů služeb, v čele s Českou pojišťovnou, dále značek Baťa, Intersport, Pet Center, Husky, Fann, České dráhy či Eurolines. Teď se Prima rozhodla Port ukončit. Karta bude fungovat do 15. ledna 2017. Všem, kteří zaplatili 100 Kč za vystavení klubové karty, Prima peníze vrátí.

Lidi, kteří na Primě Port dělali, z Primy odejdou. „Na projektu Prima Port se podílelo dvanáct lidí. Na konci roku 2016 bude se všemi zaměstnanci Prima Direct ukončena spolupráce,“ uvedla na dotaz Médiáře mluvčí Primy Gabriela Semová. V čele týmu stál Tomáš Dufek, který předtím pro operátora O2 stavěl jeho věrnostní program O2 Extra výhody. Zmíněná firma Prima Direct, dceřinka Primy, která projekt zaštiťovala, zaniknout nemá. Nevylučujeme, že naše další direct marketingové aktivity budou opět zastřešeny společností Prima Direct,“ naznačila mluvčí.

„Po tříměsíční zkušební době jsme vyhodnotili, že projekt Prima Port nenaplňuje naše očekávání, a proto jsme se rozhodli jej ukončit. Všem účastníkům platformy posíláme dopis s podrobnostmi o ukončení projektu,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel Primy. „Na základě zkušeností z tohoto projektu pracujeme na inovovaném řešení, které by bylo více efektivní pro Primu, a zároveň více přitažlivé pro širokou veřejnost. Přímá komunikace se zákazníky zůstává i nadále naší strategickou prioritou, proto připravujeme několik dalších projektů,“ tvrdí.