Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Prima zkombinuje prodej reklamy i se Seznamem

Televize Prima představila obchodní politiku na rok 2015. Do nabídky zahrnuje i českou internetovou jedničku.

Šéf Media Clubu Petr Jelínek byl i po celém dni prezentací nové obchodní politiky v dobrém rozmaru

Šéf Media Clubu Petr Jelínek byl i po celém dni prezentací nové obchodní politiky v dobrém rozmaru

Nákupní sdružení Media Club vlastněné televizí Prima bude v následujícím roce 2015 prodávat reklamu televizní, rozhlasovou i internetovou. Zkombinuje tak reklamní prostor televizí Prima, Barrandov, nově také Óčka, mezi rádii to bude skupina Radio United spolumajitele Primy Ivana Zacha (síť rádií Kiss, Country, Beat, Radio 1, Signál a Spin) a nejposlouchanější stanice v zemi Impuls (a od dubna 2015 i rádia RockZone 105,9), na internetu pak tuzemská jednička Seznam.cz.

„Bude dobré myslet v první řadě na Media Club a média kolem něj, protože tak si dokážete zajistit zásah téměř sta procent populace,“ vzkázal inzerentům přes novináře dnes večer v centru Prahy šéf obchodu Primy a ředitel Media Clubu Petr Jelínek. Kumulativní zásah populace všemi „svými“ médii Media Club udává ve výši 98 %.

„Produkt se Seznamem bude balík televizní reklamy a online videoreklamy. Bude sestávat ze spotů televize Prima, videa na webech Primy a videoformátů na homepage Seznamu. Zásahem se bude pohybovat kolem 90 % populace, afinitou pak kolem 1,2 v cílové skupině 15-54 let. Jak konkrétně bude vypadat, bychom měli být se Seznamem shcopni ukázat příští týden. Základem bude klasický spot ‚třicítka‘,“ přiblížil na dotaz Médiáře Jelínek.

Na tuzemském mediálním trhu Media Club odhaduje růst 3 %, na televizním trhu 2 %. „Na internetu zajistí dynamiku videoreklama a mobilní služby. Co se týče televize, tam bezprecedentní situace z roku 2013 způsobená konkurencí zapříčinila, že zotavení trhu ještě nějakou dobu potrvá,“ podotkl Jelínek.

Prima příští rok zdražuje reklamu o 5 %. Základní cena jednotky CPP je 26.000 Kč. Obsahová strategie Primy přitom stojí na záměru omlazovat a přibližovat program mladším. Prodej reklamy nicméně dál zůstává směřovaný na „obecnou“ cílovou skupinu diváků 15+ (starších patnácti let). Televizní investice bude Media Club dělit v následujícím poměru: Prima 56 %, Barrandov 13 %, Prima Cool 13 %, Prima Love 8 %, Prima Zoom 7 %, stanice Óčka 3 %. Reklamu však bude možné zakoupit i na jednotlivých stanicích samostatně.

Media Club také personálně posílil. Konkrétně novou head of sales strategy je od října Pavla Bártová, se zkušenostmi z mediální agentury Aegis Media posledních šest let, předtím také z konkurenční Novy.