Konference Primetime for… Big Data 2017 navazuje na úspěšné dva předchozí ročníky, kterých se dohromady zúčastnilo na 500 lidí. Jedná se o setkání primárně určené lidem z marketingu, obchodu i vedení firem. Všem, kteří se zajímají o to, jak díky efektivnější práci s daty lépe porozumět zákazníkovi, cíleněji s ním komunikovat a systematicky o něj pečovat.
Big Data 2016: Začněte otázkou. Samotná data jsou k ničemu
Big Data 2015: Jak firmě pomůže, když má cinkátko jako u Čupra
Celodenní program v Národní technické knihovně na Praze 6 provede účastníky od trendů a strategií k praktickými případovým studiím a kampaním. Pozornost bude věnovaná sdílení best practices i úskalím a překážkám, které firmám leckdy brání naplno s daty pracovat v marketingu či prodeji. Uložte si do diáře čtvrtek 22. února 2017 a přijďte načerpat nové poznatky i energii, abyste díky chytré práci s daty dokázali analýzy měnit v zisk.
Podělte se s námi o svůj názor (nezabere to ani třicet vteřin) a zajistěte si, že se program třetího ročníku Primetime for… Big Data zaměří na to, co vás nejvíce zajímá a pálí.