První díl seriálu Přístav, podzimní novinky Primy, sledovalo ve středu 26. srpna od 20.20 959.000 dospělých diváků a získal podíl na sledovanosti 27 %. V obecné cílové skupině diváků nad 15 let tak byl Přístav druhým nejsledovanějším pořadem dne po Televizních novinách konkurenční Novy (1,3 milionu diváků, 45% share).
Dokureality Výměna manželek, běžící ve stejný čas na Nově, vidělo 844.000 dospělých diváků při podílu na sledovanosti 23 %. Televizní film na ČT1 Stín smrtihlava od 20.00 zhlédlo 588.000 diváků (share 16 %).
V mladší cílové skupině 15 až 54 let, na kterou programuje a prodává reklamu televize Nova, byla sledovanější Výměna manželek, která dosáhla share 30 %, Přístav u této cílovky oslovil 23 % diváků u obrazovek.
Televize Prima se snaží omladit své programové schéma a v příštím roce bude prodávat reklamu na cílovou skupinu diváků 15 až 69 let.