Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Pro Emco začíná pracovat agentura Outbreak

Agentura zajistí dlouhodobý komunikační koncept, první kampaň přijde na podzim.

Zdeněk Jahoda

Zdeněk Jahoda

Ve výběrovém řízení potravinářské firmy Emco Zdeňka Jahody na dlouhodobý komunikační koncept zvítězila agentura Outbreak. Tendru se zúčastnilo pět agentur. Spolupráci odstartuje podzimní televizní a online kampaň v Česku a na Slovensku na müsli a ovesné kaše. Pro Emco dřív dlouhodobě pracovala agentura Mark BBDO, která svou pozici několikrát obhájila, naposledy začátkem roku 2014.

Zdeněk Jahoda drží Emco prostřednictvím společnosti Emco Holding, ve které má 70% podíl. Po deseti procentech pak mají Blanka Jahodová, Lucie Karagianni Jahodová a Martin Jahoda.