Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pro Mondelez dělá nově TL5 a i v zahraničí Ogilvy

Americký výrobce pochutin Mondelez započal na tuzemském trhu dvě nové marketingové spolupráce.

Komunikaci značky slaných sušenek Tuc na sociálních sítích v Česku zajistí digitální agentura TL5 Digital. Spolupráce začne na přelomu dubna a května, má trvat minimálně rok.

Pražská pobočka reklamní agentury Ogilvy & Mather se zase stane centrálou pro komunikaci značek čokolád z portfolia Mondelez pro dalších pět regionů – Slovensko, Rumunsko, Polsko, Bulharsko a Pobaltí. Kampaň sjednocující komunikaci ve zmíněné pětici zemí odstartuje letos na podzim, zahrne televizní spot a tiskový inzerát.

Ogilvy dělá v Česku a na Slovensku na značce Figaro, k nim přidá polskou Alpen Gold, rumunskou značku Poiana, bulharskou Svoge a značku Karuna pro Lotyšsko a Litvu. Pro všechny značky vznikl nový positioning, aby se sjednotila jejich propagace.