Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Pro Myslbek natáčejí v listopadu bloggerky

Nákupní galerie spustí v listopadu „Pop up TV“ neboli sérii videí vytvořených bloggery.

Trio Bloges Robes. Zleva Kristýna Poliček, Michaela Štoudková a Nikol Moravcová

Trio Bloges Robes. Zleva Kristýna Poliček, Michaela Štoudková a Nikol Moravcová

Mezi značky spolupracující na svých marketingových aktivitách s bloggerkami a youtuberkami se zařadila i pražská Nákupní galerie Myslbek. Dnes a zítra bude natáčet v jejích prostorách svá lifestylová videa trio bloggerek Bloges Robes, které tvoří moderátorka Nikol Moravcová, stylistka Kristýna Poliček a modelka Michaela Štoudková, dále youtuberské duo Chopsticks, jež reprezentují sestry Nga a Trang Luongová, a konečně slovenská vizážistka a bloggerka Mischel Warenits, která vystupuje také jako Mischel Double W. Videa mají být po zbytek listopadu zveřejňována na sociálních sítích Myslbeku i zmíněných bloggerek. Zástupci Myslbeku označili celý tento reklamní formát jako Pop Up TV.

Duo Chopsticks

Duo Chopsticks tvoří sestry Nga a Trang Luongová

Speciální studio pro natáčení vzniklo přímo v pasáži tohoto obchodního domu. Krátká videa se zaměří na tři oblasti, které se vážou k obchodům ve zmíněné nákupní galerii. Bloges Robes tak budou točit o módě, duo Chopsticks se zaměří na jídlo, konkrétně na asijskou kuchyni (obě sestry provozují na Youtube svůj kanál, kde se jí věnují) a Mischel Double W na péči o pleť a make-upy. Každé téma obsáhnou vždy dvě na sebe navazující videa, v jejichž rámci budou mít diváci možnost soutěžit o vouchery NG Myslbek. První video by se mělo v Myslbeku točit dnes odpoledne, odvysíláno bude poprvé v pátek 13. listopadu. Poté budou následovat vždy dvě nová videa týdně až do konce měsíce.

Do budoucna by pasáž Myslbek podle svých zástupců ráda rozšířila spolupráci s blogerkami také v rámci dalších marketingových aktivit. Projekt navazuje na její podzimní reklamní kampaň Naladíme se na váš tep, která je primárně zaměřená na online. Kampaň realizují agentury Nydrle a Underline, které začátkem srpna vyhrály výběrové řízení.