V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Pro Spak Foods dělá agentura Doblogoo

PR služby poskytne potravinářské firmě ze Sušice agentura Pavla Tesaře.

PR komunikaci potravinářské firmy Spak Foods bude nově zajišťovat agentura Doblogoo Pavla Tesaře (drží 75 %) a Anny Dovillaire

„Klienta jsme získali na základě spolupráce s agenturou Kaspen/Jung von Matt. Pro Spak budeme zajišťovat kompletní PR servis, tedy produktovou a korporátní komunikaci, eventy, návrhy strategií a konzultace v oblasti marketingu a komunikace,“ uvedl pro Médiář Tesař. Obě spolupracující agentury navíc pro Spak společně připravují jarní kampaň.

Spak Foods patří rakouské firmě HPS Beteiligungs- und Liegenshaftsverwaltungs a v Česku působí od roku 1990 – v Sušici vyrábí kečupy, hořčice, dressingy a další produkty. V reklamním světě proslul Spak Foods sloganem Spak má šmak, který vymyslel Jiří Mikeš v první polovině 90. let. Tento slogan se stal později součástí loga značky Spak a v této podobě žije dodnes.

Logo značky Spak

Logo značky Spak