Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Proboston zavádí divize ProMobily a ProMails

Digitální agentura má podznačky pro vývoj mobilních aplikací a pro emailový marketing.

Digitální agentura Proboston Creative Přemysla a Filipa Líbalových zakládá nové sekce pro speciální metody marketingu v online prostředí.

Nová podznačka Promails zastřeší mailingové služby, systém, jímž agentura disponuje, slibuje rozesílat statisíce emailů denně, respektive až 30 milionů zpráv měsíčně. Proboston chce nabídnout svoje služby a zkušenosti novým klientům i síťovým agenturám. Druhý specializovaný tým Promobily se zaměří na vývoj mobilních aplikací a mobilního obsahu.

S novými divizemi Proboston nedávno také změnil logo.

Nové logo Proboston Creative

Nové logo Proboston Creative má více zdůrazňovat kreativitu, styl a hravost. Předpona Pro spojuje všechny divize Proboston Creative, včetně nových ProMails i ProMobily