Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Z deníků v lednu rostl jen prodej Lidovek

Český deníkový trh zahájil rok 2015 meziročním propadem o 7 %.

Bulvár Blesk, nejprodávanější tuzemský deník vydavatelství Czech News Center Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, měl v prvním měsíci letošního roku o desetinu nižší prodej než loni touto dobou. Naopak jediným rostoucím titulem byly Lidové noviny Mafry Andreje Babiše. Těm oproti loňskému lednu o tisícovku ubylo předplatných, titul naopak zhruba o tři stovky navýšil pultový prodej a o dalších osm stovek výtisků víc udal v tzv. ostatních prodejích, za nižší cenu. Prakticky celý nárůst tak táhnou elektronické prodeje, které u Lidovek meziročně vzrostly téměř dvanáctinásobně.

Celkový nárůst prodeje elektronických verzí na českém deníkovém trhu činí 75 %, pořád se ale počítá v desetitisících, tedy o řád níž než statisícové pultové prodeje a předplatné, jež naopak klesly o 10, respektive 7 %. Deníkový trh tak v lednu skončil s celkovou bilancí prodeje -7 %, stejně jako v předchozím měsíci prosinci.

Prodeje deníků v ČR v lednu 2015