Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Prodej deníků v prosinci mírně zpomalil na 7 %

Lepší čísla než rok předtím vykázaly opět jen Lidové noviny, díky digitálním prodejům.

V posledním loňském měsíci klesl deníkový trh v Česku meziročně „jen“ o 7 %, v předchozích měsících to bylo o 8 %. Největší poklesy zaznamenaly listy Mladá fronta Dnes (ta meziročně přišla o deset tisíc předplatitelů a patnáct tisíc kupujících na stáncích, což nekompenzoval ani nárůst prodejů elektronické verze o víc než šest tisíc) a Právo (několik tisíc dolů v pultovém prodeji i na předplatném). Jako jediné rostly Lidové noviny, a to výhradně díky elektronické verzi (před rokem zhruba pět set, teď přes šest tisíc).

Prodej deníků v prosinci 2014

Nejhorší výsledky na stáncích vykazují Hospodářské noviny. V trafikách prodají míň, než kolik udají digitálních kopií. Měřeno absolutně je digitálně nejprodávanějším deníkem Blesk.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr