Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Prodej deníků v prosinci mírně zpomalil na 7 %

Lepší čísla než rok předtím vykázaly opět jen Lidové noviny, díky digitálním prodejům.

V posledním loňském měsíci klesl deníkový trh v Česku meziročně „jen“ o 7 %, v předchozích měsících to bylo o 8 %. Největší poklesy zaznamenaly listy Mladá fronta Dnes (ta meziročně přišla o deset tisíc předplatitelů a patnáct tisíc kupujících na stáncích, což nekompenzoval ani nárůst prodejů elektronické verze o víc než šest tisíc) a Právo (několik tisíc dolů v pultovém prodeji i na předplatném). Jako jediné rostly Lidové noviny, a to výhradně díky elektronické verzi (před rokem zhruba pět set, teď přes šest tisíc).

Prodej deníků v prosinci 2014

Nejhorší výsledky na stáncích vykazují Hospodářské noviny. V trafikách prodají míň, než kolik udají digitálních kopií. Měřeno absolutně je digitálně nejprodávanějším deníkem Blesk.