Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Profit pod Mladou frontou změnil vzhled

Servisní měsíčník pro malé a střední firmy přidává „příběhy úspěchu“ a byznysmenů.

Nová podoba tištěného Profitu

Nová podoba tištěného Profitu

Vydavatelství Mladá fronta po odprodeji části portfolia konkurenčnímu Czech News Centre inovuje další titul, který ji zbyl. Ekonomický měsíčník Profit se dočkal změny vzhledu i obsahu. Titul dostal také nový web Profit.cz (funguje pod webem Finance.cz), který cílí na manažery a střední management významných tuzemských podniků. Distribuce titulu je řízená, prakticky jen mimo Prahu. Doménou Prahy naopak zůstává sesterské Euro, nedávno též redesignované na papíře i online.

Profit je nejstarším ekonomickým magazínem v Česku, vychází od roku 1990. Důraz dává na servisní a praktické informace pro podnikatele a živnostníky, neztracuje ale nově ani obsah běžný v jiných ekonomických časopisů, jako jsou příběhy byznysmenů či „úspěchů“. Šéfredaktorem Profitu zůstává Petr Švihel.

Nová podoba Profitu na webu

Nová podoba Profitu na webu