U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Je tu naše výroční akce z cyklu Marketing obrazem/videem, Instameet Summit 2017. Bude 4. května.

Programmatic má Načeradského a další lidi

Tým Programmatic Media rozšířili projektový manažer Vojtěch Načeradský, obsahová specialistka Lucie Šafránková a grafička Beata Trojanová. Agentura rozšiřuje tvůrčí záběr.

Agentura Programmatic Media přijala v lednu tři nové lidi do týmu. Novým projektovým manažerem se stal Vojtěch Načeradský, novou specialistkou na tvorbu obsahu Lucie Šafránková. Do Programmatic Media také nastoupila nová grafička Beata Trojanová.

Vojtěch Načeradský

Vojtěch Načeradský

Načeradský přišel z agentury Wunderman, kde měl coby digitální projektový manažer primárně na starosti klienta Ford Motor Company, ale také L’Oréal Česká republika.

Lucie Šafránková

Lucie Šafránková

Šafránková se poslední rok pohybovala zejména v oblasti krásy a lifestylu. Nejvýznamnějším projektem, který má za sebou, je soutěž Miss Beauty na festivalu 4Fans 2016.

Beata Trojanová

Beata Trojanová

Trojanová nejdřív působila jako grafička v reklamní agentuře, později se osamostatnila a začala pracovat na volné noze. Mezi její klienty patřily například Philips, Kraft Foods, Olympus, později také firmy Trost a SKF.

Rozšíření týmu souvisí s agenturními změnami nastartovanými během loňského roku. Agentura, zaměřená původně na programatické plánování, webovou analytiku a tvorbu webových stránek, vytvořila během roku 2016 jeden tým zaměřený na obsahovou a kreativní tvorbu, sociální sítě a klasické PR služby, další tým složený z marketingových specialistů a věnující se strategickému poradenství a také grafické a eventové oddělení. V druhé polovině roku agentura otevřela pobočky v Liberci, Jihlavě a Brně a do velkých krajských měst chce expandovat i nadále.

Mezi její projekty loňského roku patřila například akce Hoď se do gala pro pražské Nákupní centrum Metropole Zličín nebo SodaStream galavečer s ambasadorkou této značky perlivé vody, modelkou Andreou Verešovou, která křtila limitované edice její lahve. Pro značku SodaStream Programmatic Media také vytvořil kreativní koncept s názvem Sodakára, což byla tříměsíční roadshow speciálního obrandovaného auta, jehož posádka rozdávala kelímky perlivé vody. Tento projekt má pokračovat i v roce 2017. Pro Pharma Future zase Programmatic Media vytvořil e-shop, obsahový web a facebookové stránky Prostě život, jež se soustředí na cílovou skupinu nad 45 let. Z pohledu RTB a facebookových kampaní patřila mezi nejvýznamnější počiny například kampaň pro nebankovního obchodníka na devizovém trhu Akcenta, kde Programmatic kromě českého trhu spravoval také reklamy v Polsku a v Rumunsku. V Česku, na Slovensku a v Maďarsku realizoval také kampaň pro automobilovou značku Alfa Romeo.