Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Programmatic si na data zvolil platformu Oraclu

Firma Tomáše Řeháka začne pro automatizovanou reklamu používat platformu BlueKai.

Tomáš Řehák po odchodu z OMD založil společnost Programmatic. Foto: Vojta Herout

Tomáš Řehák. Foto: Vojta Herout

Nákupčí automatizované online reklamy Programmatic si v tendru na poskytovatele data management platformy (DMP) vybral nástroj BlueKai firmy Oracle. „Aktuálně probíhají klientská jednání a implementace, jak na straně médií, tak i u významných zadavatelů reklamy.“ tvrdí Tomáš Řehák, zakladatel, majitel a šéf Programmatiku. 

Real-time bidding umožňuje nákup impresí online displejové reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase. DMP pak je nástroj pro segmentaci internetových uživatelů, sloužící inzerentům i médiím, který umožňuje sběr dat z různých zdrojů (web, dotazníky, registrace, CRM), jejich konsolidaci a odstranění duplicit, segmentaci dat, reporting a export dat pro jejich využití v RTB i jinde.

Programmatic vznikl v roce 2013 jako technologický partner programatického prodeje a nákupu reklamy pro zadavatele reklamy a média. Svým klientům pomáhá se zalicencováním, provozem, implementací i rozvojem technologií na straně nabídky a poptávky.

Firemní tým tvoří vedle Tomáše Řeháka spoluzakladatel agentury Advertures Jiří Malý, bývalý mnohaletý analytik Centrum Holdings Miroslav Kůta, dále Ondřej Prokop, Iveta Rakoczyová a Jan Saivera.