Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Programmatic si na data zvolil platformu Oraclu

Firma Tomáše Řeháka začne pro automatizovanou reklamu používat platformu BlueKai.

Tomáš Řehák po odchodu z OMD založil společnost Programmatic. Foto: Vojta Herout

Tomáš Řehák. Foto: Vojta Herout

Nákupčí automatizované online reklamy Programmatic si v tendru na poskytovatele data management platformy (DMP) vybral nástroj BlueKai firmy Oracle. „Aktuálně probíhají klientská jednání a implementace, jak na straně médií, tak i u významných zadavatelů reklamy.“ tvrdí Tomáš Řehák, zakladatel, majitel a šéf Programmatiku. 

Real-time bidding umožňuje nákup impresí online displejové reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase. DMP pak je nástroj pro segmentaci internetových uživatelů, sloužící inzerentům i médiím, který umožňuje sběr dat z různých zdrojů (web, dotazníky, registrace, CRM), jejich konsolidaci a odstranění duplicit, segmentaci dat, reporting a export dat pro jejich využití v RTB i jinde.

Programmatic vznikl v roce 2013 jako technologický partner programatického prodeje a nákupu reklamy pro zadavatele reklamy a média. Svým klientům pomáhá se zalicencováním, provozem, implementací i rozvojem technologií na straně nabídky a poptávky.

Firemní tým tvoří vedle Tomáše Řeháka spoluzakladatel agentury Advertures Jiří Malý, bývalý mnohaletý analytik Centrum Holdings Miroslav Kůta, dále Ondřej Prokop, Iveta Rakoczyová a Jan Saivera.