Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Programovou ředitelkou rádia Evropa 2 Jitka Augustinová

Augustinová byla mluvčí Českého Krumlova, řídila i marketing Budějovického měšťanského pivovaru.

Jitka Augustinová. Foto: Lagardere

Jitka Augustinová. Foto: Lagardere

Na pozici programové ředitelky rádia Evropa 2 dnes nastupuje devětadvacetiletá Jitka Augustinová, vystřídala tak dosavadního ředitele rádia Petra Vladyku, který dneškem začíná jako programový šéf televize Prima.

„Jitka Augustinová se již před lety stala součástí našeho rádia a nyní se k nám po čtyřech letech vrací,“ podotkl Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR, která rádio Evropa 2 zastřešuje.

Evropa 2 je třetí nejspolouchanější stanice v zemi a lídr u posluchačů mezi 12-39 lety. „Budu usilovat o to, aby Evropa 2 dál pokračovala v cestě, kterou se ubírá – maximum nejlepší muziky, špičkoví DJs a neotřelá zábava,“ prohlásila Augustinová.

V Lagardere pracovala od roku 2005. Podílela se na přípravě strategických analýz rozhlasového trhu pro programy rádií Evropa 2, Frekvence 1, Bonton a po svém odchodu ze zaměstnanecké pozice na výzkumech spolupracovala externě.

Za svého působení v jižních Čechách zastávala pozici tiskové mluvčí města Český Krumlov, posléze marketingové ředitelky Budějovického měšťanského pivovaru. Absolvovala Mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně.