Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

Programovým ředitelem Českého rozhlasu bude Jan Menger

 
 

Šéfem programu Českého rozhlasu (ČRo) se od března stane Jan Menger, ředitel středočeské regionální stanice Český rozhlas Region. Mengera minulý čtvrtek na jednání s předsednictvem Rady ČRo jako svého budoucího náměstka pro program představil ředitel veřejnoprávního rozhlasu Peter Duhan, dnes jeho nástup oznámil oficiálně.

Jan Menger. Foto: Český rozhlas Region

Jan Menger. Foto: Český rozhlas Region

Menger se funkce náměstka generálního ředitele pro program a vysílání ujme k 1. březnu 2012. Přebere agendu právě od Duhana, který zatím řídil program sám.

Menger se rozhlasovou prací zabývá od roku 1995, kdy začínal jako moderátor a zprávař v soukromé rozhlasové stanici Evropa 2, dále působil na Rádiu Alfa a Rádiu Blaník. V letech 2002 až 2005 byl šéfredaktorem pražské regionální stanice Českého rozhlasu Regina, od roku 2006 vykonává funkci ředitele středočeského vysílání Českého rozhlasu Region.

Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – studijní program Mediální a komunikační studia, obor Marketingové komunikace.

Menger, nebo Chudárek

Podle dřívejších zpráv serveru Česká média se o obsazení zmíněné funkce rozhodovalo mezi Mengerem a Hynkem Chudárkem.

Menger, který se v minulosti ucházel o místo generálního ředitele ČRo, měl podle Českých médií podporu předsedy volebního výboru sněmovny Václava Mencla (ODS) a předsedy poslaneckého klubu ODS Zbyňka Stanjury. Chudárek, který je bývalým výkonným ředitelem hudební stanice Óčko a ucházel se i o funkci generálního ředitele České televize, byl podle webu spíše „nepolitickým“ kandidátem.

Jde o poslední personální obsazení vrcholného managementu ČRo po provozním řediteli Oldřichu Šestákovi, řediteli strategie René Zavoralovi a personálním šéfovi Marianu Ferenčíkovi, připomněl server.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně