Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Provozním ředitelem Inspira se stal Olšanský

Mediální stratég Inspira Ben Olšanský povýšil, přebírá část kompetencí Martina Ježka.

Ben Olšanský

Ben Olšanský

Do funkce provozního ředitele digitální agentury Inspiro Solutions komunikační skupiny Kindred nastoupil Ben Olšanský. Ten v agentuře dosud působil jako seniorní digitální stratég. V nové pozici bude odpovídat za její interní fungování. Přebírá v tomto smyslu část kompetencí dosavadního CEO Martina Ježka, který se bude víc věnovat klientům. „Postupně ode mě postupně přebírá vedení vývoje a kvality služeb, oblast řízení efektivity, finance a další otázky interního fungování agentury,“ prohlašuje Ježek, jenž ve své funkci nadále zůstává, ale měl by mít díky novému rozdělení pravomocí větší prostor věnovat se současným klientům agentury, novým projektům a také kreativní tvorbě.

 Olšanský do Inspira nastoupil v říjnu 2010 jako mediální specialista. Během šesti let působení ve firmě se vypracoval na pozici senior digital strategist, kde poslední dva roky vedl analyticko-mediální oddělení. „V nové pozici se zaměřím na prohloubení spolupráce našich specialistů na sociální média, PR a digitál. Propojení těchto tří komunikačních disciplín se ukazuje jako klíčové pro úspěch integrovaných digitálních kampaní,“ tvrdí Olšanský.

Inspiro v současnosti zaměstnává 45 lidí.