Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Průmyslové roboty mají vlastní magazín i komiks

Obsahový marketing dodává firmě Fanuc Czech agentura MarketUp.

Dodavatel technologií založených na japonské značce Fanuc vydává od září vlastní online magazín s odbornými články i s pravidelným komiksovým stripem Roboťáci. Cílem je potenciálním zákazníkům poskytnout hlubší informace, a zároveň je pobavit. Magazín nazvaný FactoryAutomation.cz pro tuzemskou pobočku Fanuc Czech kompletně realizuje digitální agentura MarketUp, konkrétně její obsahový stratég Martin Peška. Obsah z magazínu se ke čtenářům dostává primárně skrz sociální sítě Facebook a Google+

Magazín o průmyslové automatizaci

Magazín o průmyslové automatizaci

 

První díl komiksu Roboťáci

První díl komiksu Roboťáci