Dodavatel technologií založených na japonské značce Fanuc vydává od září vlastní online magazín s odbornými články i s pravidelným komiksovým stripem Roboťáci. Cílem je potenciálním zákazníkům poskytnout hlubší informace, a zároveň je pobavit. Magazín nazvaný FactoryAutomation.cz pro tuzemskou pobočku Fanuc Czech kompletně realizuje digitální agentura MarketUp, konkrétně její obsahový stratég Martin Peška. Obsah z magazínu se ke čtenářům dostává primárně skrz sociální sítě Facebook a Google+.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli