Sledujte dnes na Médiáři reportáž z výsledků kategorie Media letošních Mladých lvů.

TNS Aisa místo Kvasničky povede Průšová

Skupina Kantar na českém trhu částečně propojí své agentury TNS Aisa a Millward Brown.

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Výzkumné firmy TNS Aisa a Millward Brown se v rámci mezinárodní skupiny Kantar částečně propojí, a to i na českém trhu, kde je nově povede dosavadní šéfka Millward Brown Petra Průšová. Ta bude v nové funkci chief executive officer Kantar Consumer Insights v Česku a v regionu střední a východní Evropy zodpovídat za naplňování nové strategie Kantaru v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, v Rumunsku, v Rakousku, v Bulharsku a na vybraných balkánských trzích. 

Bronislav Kvasnička, dosavadní ředitel TNS Aisa, se má dál věnovat rozvoji strategických projektů v oblasti měření médií, zejména v oblasti crossplatformního měření videoobsahu a bude koordinovat činnosti Kantar Media a spolupráci s partnery jako comScore. Právě s ComScore se Kantar a TNS ucházely o kontrakt na další vlnu měření návštěvnosti tuzemského internetu NetMonitor, ale do finále se nedostaly.

Obě společnosti ovšem jinak i nadále operují jako samostatné jednotky a jejich klientské týmy dál vedou David Fiala a Luboš Rezler.

„Rozhodli jsme se propojit výhody týmů z obou firem i na českém trhu. Vy zadáte poptávku po projektu tomu, o kom jste přesvědčeni, že vám vyhovuje, my vám můžeme nabídnout i jako alternativu nejvhodnější řešení v rámci celé společnosti Kantar,“ uvedli Kvasnička a Průšová ve společném mailu adresovaném klientům firmy. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr