Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

TNS Aisa místo Kvasničky povede Průšová

Skupina Kantar na českém trhu částečně propojí své agentury TNS Aisa a Millward Brown.

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Výzkumné firmy TNS Aisa a Millward Brown se v rámci mezinárodní skupiny Kantar částečně propojí, a to i na českém trhu, kde je nově povede dosavadní šéfka Millward Brown Petra Průšová. Ta bude v nové funkci chief executive officer Kantar Consumer Insights v Česku a v regionu střední a východní Evropy zodpovídat za naplňování nové strategie Kantaru v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, v Rumunsku, v Rakousku, v Bulharsku a na vybraných balkánských trzích. 

Bronislav Kvasnička, dosavadní ředitel TNS Aisa, se má dál věnovat rozvoji strategických projektů v oblasti měření médií, zejména v oblasti crossplatformního měření videoobsahu a bude koordinovat činnosti Kantar Media a spolupráci s partnery jako comScore. Právě s ComScore se Kantar a TNS ucházely o kontrakt na další vlnu měření návštěvnosti tuzemského internetu NetMonitor, ale do finále se nedostaly.

Obě společnosti ovšem jinak i nadále operují jako samostatné jednotky a jejich klientské týmy dál vedou David Fiala a Luboš Rezler.

„Rozhodli jsme se propojit výhody týmů z obou firem i na českém trhu. Vy zadáte poptávku po projektu tomu, o kom jste přesvědčeni, že vám vyhovuje, my vám můžeme nabídnout i jako alternativu nejvhodnější řešení v rámci celé společnosti Kantar,“ uvedli Kvasnička a Průšová ve společném mailu adresovaném klientům firmy. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr