Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neviditelného psa Ondřeje Neffa.

Průvodce porotou Louskáčka od Lumíra Kajnara

Další vizuál z jedinečné kampaně letošního Louskáčku.

Kampaň českého Art Directors Clubu k letošnímu udělování ceny za nejkreativnější českou reklamu Louskáček 2012, pokračuje dalším jedinečným vizuálem, na kterém pracovali copywriterka Jitka Bret Srbová s art directorem Lumírem Kajnarem.

Inzerát Průvodce porotou Louskáčka 2012 (Jitka Bret Srbová a Lumír Kajnar)

První vizuál z kampaně jsme vám již představili zde: Kreativcův průvodce Louskáčkem 2012 od Lumíra Kajnara

Vyhlášení výsledků soutěže o nejkreativnější reklamu se uskuteční jako každý rok v březnu, letos nově v pražském Rudolfinu. Registrace prací probíhá od 2. do 31. ledna 2012 zde.

O soutěži včetně slavnostního večera bude Médiář.cz průběžně informovat, stejně jako o předchozím ročníku.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr