Za nejotravnější formu reklamy považují Češi tu v televizi, dál spoty před videem na YouTube. Nejmíň jim naopak vadí inzeráty v novinách a časopisech, ve venkovních vitrínách a na billboardech. Zjistil to srpnový výzkum agentury STEM/MARK pro Telefóniku, která jeho prostřednictvím primárně chtěla zjistit postoje příjemců reklamy do mobilů, formou SMS.
Výzkum dál ukázal, že
- jen zhruba třetina lidí si vybavuje, že jim za poslední čtvrt rok přišla nějaká reklamní SMS, konkrétní obsah si vybaví pětina
- reakci na reklamní SMS si vybavuje jen 5 % příjemců
- necelá polovina (42 %) těch, kteří od O2 obdrželi reklamní SMS, je čte celé
- zhruba třem čtvrtinám (74 %) zákazníků O2 reklamní SMS nevadí, čtvrtina (27 %) vnímá taková reklamní sdělení jako zajímavá
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval