Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

První čísla Prima Love: na sledovanosti má podíl 0,64 %

Oproti Prima Cool, která začínala v dubnu 2009, má Love rychlejší start.

Třetí kanál z rodiny televize Prima zveřejnil první oficiální údaje, jaký o něj mají diváci a divačky zájem. Poprvé včera 1. května měřily peoplemetry jeho sledovanost. V první den měření dosáhla Prima Love 0,64 % podílu na sledovanosti, tedy ze všech diváků starších 15 let, kteří byli včera u obrazovek.

Prima Love startovala letos 8. března. Oproti Prima Cool, která začínala v dubnu 2009, má rychlejší start, Cool měl v první měřený den podíl 0,48 %.

Prima Love cílí primárně na ženy ve věku 15-44 let, v této cílové skupině měla podíl 1,13 %. V cílové skupině ženy 15-54 let 1,11 %.

Prima na své úžeji zaměřené tematické kanály Cool a Love přesouvá i filmové trháky, minulý týden se tak podíl Cool díky velkofilmu s Harry Potterem vyrovnal sledovaností hlavnímu kanálu.

Podíl Love může zvednout už v neděli uvedení českého snímku Líbáš jako Bůh, který Prima koprodukovala.