Tak jinak. Strategie/E15 včera napsala, že spolu se zpravodajskou redakcí staví česká internetová jednička Seznam.cz vlastní tým pátracích novinářů a že se toho účastní Jana Klímová s Jankem Kroupou. Pak redakce stáhla jedno jméno, nato druhé a teď už na webu není ani původní článek.

R2B2 rozšiřuje programatiku do televize

Princip automatizovaného nákupu si v Česku našel cestu z webu na televizní obrazovku.

Pražská agentura R2B2 Martina Čelikovského a Kamila Foltina uskutečnila první reklamní kampaň se strojově nakoupeným prostorem na televizní obrazovce. Stalo se tak ve vysílání hudební televize Óčko, v takzvaném hybridním vysílání (HbbTV), které kombinuje televizi s připojením k internetu. Šlo o reklamu na Eurojackpot sázkové kanceláře Sazka.

Kampaň se podobala reklamě na populárním videoserveru YouTube – šlo o vodorovný reklamní banner v dolní části televizní obrazovky, ve vrstvě nad obrazem, kolem něj probíhal bez přerušení program.

Programatická reklama v televizi: banner Sazky ve vysílání Óčka

Programatická reklama v televizi: banner Sazky ve vysílání Óčka

Obsah zajistila reklamní agentura Adexpres. O distribuci v digitálním vysílání a také o vývoj prostředí ve standardu HbbTV se stará firma Hybrid, do jejíhož čela čerstvě přešel dosavadní dlouholetý technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička. Ten tvrdí, že „spojení obou platforem přinese řešení a nástroje pro vysoce efektivní, přesnou a navíc interaktivní komunikaci“.

Mediální prostor lze nakoupit přes platformu Adform za vyvolávací cenu 450 Kč za 1.000 zobrazení, dostupný objem je až několik set tisíc zobrazení denně, uvádí R2B2.

Firma, která už nabízí automatizovaný nákup reklamy na webech Mafry, Novy, Primy a Echa 24, plánuje v televizi uvést další formát, miniaplikaci spouštěnou přímo na obrazovce. „Ta může obsahovat například video, další informace a možnost získat lead v podobě telefonního čísla,“ popisuje firma další možnosti komerční komunikace.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr